Launch / reLAUNCH


Ponúkame komplexnú sales-marketingovú ( PR ) službu uvedenia produktu na trh. Pracujeme systémom ABAFA ( Awareness, Benefit, Atributes, First try, Asset ), ktorá zaručuje spolu s jednotlivými fázami launchu produktu nastavený výsledok.

V rámci prípravy projektu sa spolu zameriame:

  • ako vytvoriť podmienky nutné pre uvedenie produktu na trh
  • legislatíva a regulácia
  • logický sled, plánovanie a časový harmonogram priorít v pre-launchovom období
  • primárny a sekundárny prieskum trhu
  • kvalitatívne a kvantitatívne ukazovatele trhu
  • farmokoekonomika a cenotvorba
  • výber vhodných aktivít na podporu predaja       ( konkurencia, fin. limity … )
  • cieľová skupina, plán predaja, počet reprezentantov
  • sales force allocation
  • využívanie skúseností iných (krajín ), kreativita, inovácie
  • spolupráca s KOL a VIP ( centrá, lekárne, distribúcia )
  • spolupráca s pacientom + legislatívne limity
  • PR – legislatiíva a etika
  • nastavenie kotrolných bodov a KP + „záložný“ plán
  • trvanie jednotlivých fáz launchu