Launch / reLAUNCH
Ponúkame komplexnú sales-marketingovú ( PR ) službu uvedenia produktu na trh. Pracujeme systémom ABAFA ( Awareness, Benefit, Atributes, First try, Asset ), ktorá zaručuje spolu s jednotlivými fázami launchu produktu nastavený výsledok.
V rámci prípravy projektu sa spolu zameriame:
- ako vytvoriť podmienky nutné pre uvedenie produktu na trh
- legislatíva a regulácia
- logický sled, plánovanie a časový harmonogram priorít v pre-launchovom období
- primárny a sekundárny prieskum trhu
- kvalitatívne a kvantitatívne ukazovatele trhu
- farmokoekonomika a cenotvorba
- výber vhodných aktivít na podporu predaja ( konkurencia, fin. limity … )
- cieľová skupina, plán predaja, počet reprezentantov
- sales force allocation
- využívanie skúseností iných (krajín ), kreativita, inovácie
- spolupráca s KOL a VIP ( centrá, lekárne, distribúcia )
- spolupráca s pacientom + legislatívne limity
- PR – legislatiíva a etika
- nastavenie kotrolných bodov a KP + „záložný“ plán
- trvanie jednotlivých fáz launchu